niedziela, 2 września 2012

Karmimy Psiaki

Lubicie zwierzęta? Ja je kocham! Wszystkie! Najchętniej zabrałabym każde zwierzę w potrzebie do siebie:) Niestety to nie jest realne :( Adoptowałam więc jedną sunię z lubelskiego schroniska i nie wyobrażam sobie życia bez niej, co widać na załączonym obrazku:)

Ja i moja Hela przyłapane przez Daniela na drzemce :-)

Jeśli i Wy kochacie zwierzęta, a nie możecie żadnemu dać domu to możecie pomóc w inny sposób.
Wystarczy, że weźmiecie udział w akcji KARMIMYPSIAKI.PL.
Trzeba kliknąć w powyższy link, wybrać psiaka, którego chcemy nakarmić i podążać za instrukcjami. Wystarczy e-mail :)
Można też pomagać w inny sposób. Wszystko jest opisane na tej stronie.

Ja pomagam, Wy też pomóżcie! Im nas więcej, tym więcej wdzięcznych psiaków :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz